reklama

Boh je svetlo - choďme v svetle

Toto je zvesť, ktorú sme od neho počuli a ohlasujeme vám: Boh je svetlo a nieto v ňom nijakej tmy. Ak hovoríme, že s ním máme spoločenstvo, ale chodíme v tme, klameme a nekonáme, čo je pravda. Ale ak chodíme vo svetle, ako on je vo svetle, máme spoločenstvo medzi sebou a krv Ježiša, jeho Syna, nás očisťuje od každého hriechu.Ak hovoríme, že sme bez hriechu, klameme sami seba a nieto v nás pravdy.Ale ak vyznávame svoje hriechy, on je verný a spravodlivý: Odpustí nám hriechy a očistí nás od všetkej neprávosti. Ak hovoríme, že sme nezhrešili, jeho robíme klamárom a jeho slovo nie je v nás. 1. jána 1, 5-10

Písmo: A- | A+
Diskusia  (20)
Svetlo - Šoldov zaniknutá osada
Svetlo - Šoldov zaniknutá osada (zdroj: Matej Otčenáš)

Táto kapitola ma veľmi obvinila. Uvedomujem si však že som v posledný čas chodil v tme. Písané však je: Boh je svetlo a niet v ňom nijakej tmy. Áno Boh je svetlo. Ale čo ja? Aké svetlo ukazujem pred druhými ľuďmi?

Vyhlasujem že som kresťan ale chodím v tme. Je mi smutno. Ale táto kapitola od 9. verša má pre mňa veľký význam. Ak vyznávame svoje hriechy, On je verný a spravodlivý, aby nám odpustil hriechy. A práve toto je na tom krásne. Hoci si uvedomujem do akej špiny som sa až dostal, mám nádej a vieru. Boh mi to odpúšťa, lebo za mňa umrel na kríži a spasil ma. Som rád že Boh mi dáva uvedomovať si aké hriechy pácham. Lebo sa píše v tejto kapitole: Ak si neuvedomojume svoje hriechy Boha robíme klamárom a Jeho slovo v nás neprebýva.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes som začal písať moje každodenné prežívanie s Bibliou, je to môj začiatok písania aj týchto blogov. Verím že Boh mi ukáže aj cez toto nové veci. Chcem ale ísť ďalej a nasledovať Krista. Aj keď som už dlhú dobu kráčal v tme a veľa zlých vecí s na mňa nalepilo, potrebujem to zmeniť.

Zapamätajme si: Boh je svetlo - choďme v svetle.

Matej Otčenáš

Matej Otčenáš

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chlapec ktorého láka umenie, politika a život viery. Zoznam autorových rubrík:  HudbaPolitikaKresťanstvo

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu